سلام حمیده سخت نگیر یعنی اصلا بهش فکر نکنحالا نباشه!!امروز هم مثل بقیه ی روزا تازه باید ازش تشکر کنم که سرکارمیره برای ما!!بزار دنبال علایقش باشه.... حالا خونه نداشته باشید حالا خونه مادرشوهر بشینی!!حالا ... خونه ات کوچیک باشه حالا روت نشه کسی رو خونه ات دعوت کنی!!مهم نیست!مهم نیست که گاهی نفست میگیره!مهم نیست که تو چی دوست داری!مهم نیست حمیده هیچی مهم نیست!!مهم اینه که ساکت باشی!!حرف نزنی!و صبرکنی!مهم اینه که خدا داره میبینتت!!مهم اینه که این زندگی کوتاه ی روز تموم میشهمهم اینه که انشالله به موقعش میمیری!!صبر کن ...دست پر میمیری!!مهم اینه که بندگی خدا رو بکنی!!بزار اون دستش خالی باشه!بزار اون شرمنده بشه!بزار اون پاسخگو باشه!بزار اون جواب بده!آره !ولش کناز کی آرامش میخوای من که فقط بغل خدام منو آروم میکنه!فقط و فقط خدام!فقط صبر کن تا شایسته ی بغل خدا بشی!صبر کن!حمیده صبرکن!این ظلم پذیری نیست؟؟ نه!!این گذشت از حقه خودته!این سوز دله!این غصه خوردنه!این ..... صبر کن!مطمئن باش پشیمون نمیشی!!مطمئن باشحالا برو سراغ کارت!!بخدا نمیخواستم که نره !!بره!ولی نباید به من خبر میداد؟؟وقتی گفته من ساعت 2 میام!و شده ساعت 5!یعنی ...ولش کن!شما دوتا فقط همراه چند ساله ی اینجایید!یادته دوستای ابتداییالان که بزرگ شدم میفهمم اصلا ارزش حرص خوردن و ناراحتی نداشت!!این رو هم بهت بگم اصلا ارزش نداره حتی ی لحظه فکر خودت رو مشغولش کنی و وقتی از این برهه هم بگذری میفمی اصلا ارزش نداشت!اصلا !پس به آینده فکر کن و....وظایفی که خدا برات قرار داده ...انجام بده!فکر کن کنار همه ی کارات ....وسایل این یکی هم صدقه ای انجام میدی!همین!آروم باش و برو جلو ...درست میشه!خیلی!بزودی!خیلی زود زود زود!خدایا شکرت که منو میبینی! tanha...
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت: 16:02